دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ارزان ، فروشگاه دوربین مدار بسته ، خرید دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته بیسیم ، فروش دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ارزان ، فروشگاه دوربین مدار بسته ، خرید دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته بیسیم ، فروش دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ارزان


دوربین مداربسته ارزان

دوربین مدار بسته چیست ؟ دوربین مداربسته همانگونه که از نامش پیداست، سیستمی جهت فیلمبرداری با استفاده از دوربین می‌باشد با این تفاوت که بر خلاف دوربین های فیلمبرداری و عکاسی معمولی که برای ثبت وقایع در یک بازه کوتاه مدت و بر روی حافظه محلی موجود بر روی خود دوربین استفاده می‌شوند، دوربین های مدار بسته برای ثبت وقایع در بازه بینهایت و به صورت 24/7 (بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته) و بر روی حافظه های عظیم و با قابلیت کنترل و نظارت از راه دور، طراحی شده‌اند.

از دوربین های مداربسته در بازار و صنعت ایران با نام های دوربین مدار بسته تلویزیونی، دوربین حفاظتی، دوربین امنیتی و دوربین نظارتی یاد می‌شود. دوربین مدار بسته یا سیستم تلویزیونی مداربسته معادل انگلیسی CCTV / Closed Circuit TV می‌باشد و به مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی و دیجیتال اطلاق می‌شود که وظیفه تصویر برداری، انتقال تصویر، ذخیره سازی تصاویر فیلمبرداری شده، و نهایتا پردازش و مدیریت تصاویر ضبط شده را بر عهده دارند. برای اولین بار در دهه 40 و 60 میلادی، طی جنگ جهانی اول، در آلمان و آمریکا از این سیستم ها استفاده شده است.

دوربین مداربسته ارزان قیمت 

دوربین های مداربسته را می توان به صورت یک پک دوربین مداربسته ارزان تهیه کرد , پکیج دوربین مدار بسته ارزان است و از لحاظ مالی بسیار به صرفه و اقتصادی ست .

ارزانترین دوربین مدار بسته را عمدتا در موارد نه چندان مهم به کار می برند چرا که دوربین هایی با قیمت پایین از کیفیت تصاویر مطلوبی برخوردار نیستند و مشاهده جزئیات در آن به آسانی امکان پذیر نیست .

قیمت پک کامل دوربین مداربسته به عواملی چون نوع دوربین مداربسته , تجهیزات آن , نوع کاربری و محل نصب دوربین و .. بستگی دارد .

دوربین مدار بسته ارزان و باکیفیت را نمی توان از هر فروشگاهی تهیه کرد تنها آن دسته از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز می توانند دوربین و تجهیزات آن را با قیمتی مناسب ارائه دهند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.